15 August 2012

Gymnasiestart

Hey dejlige læsere, så er det sgu i morgen det sker. Jeg starter i gymnasiet. Bum! Laver egentlig dette indlæg for endnu en gang på forhånd at undskylde for manglende blogning.. Tager i sommerhus på fredag og er først hjemme igen søndag - hvorefter jeg så tager på introtur mandag. Men derefter, skal jeg forsøge at vende stærkt tilbage!
Overvejer at lave en spørgerunde snart, hvad siger I til det? Tror faktisk aldrig, jeg har lavet sådan en før - men jaja, en ting af gangen.
(En masse billeder af mig...) Sov godt 

4 comments:

  1. Held & Lykke!
    Hvad for et program er det du bruger til at redigere dine billeder, og lave collager? Det er virkelig fint :)

    ReplyDelete
  2. Tak :-) bruger toy camera til redigering og PhotoScape til collager - begge gratis downloadede programmer

    ReplyDelete
  3. Hej Laura!

    Jeg har lige oprettet en blog og har lige nogle spørgsmpl jeg håber du vil besvare :-)

    1. Hvordan laver du der der streg mellem hvert indlæg?
    2. Hvordan får du den store overskrivft "blown away" til at stå i midten

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete