23 June 2012

På det senste har jeg...

Vi tager en omgang "wannabe"instagram mere, ha ha. Her kommer et par af de ting jeg har nået på det sidste.
Fundet et gavekort til Victorias Secret på bunden af den pose jeg fik med da jeg købte noget i New York (det er selvfølgelig udløbet nu, og jeg fik det aldrig brugt, øv), læææææst en masse, været til min søde kusines konfirmation (iført Won Hundred kjole), fået 12 i fysikeksamen (wooooop), været i Sverige (med deeeejlig sol), købt min kjole til dimissionen, købt nye løbesko, været til hyggelig surprise fødselsdag for søde Dagmar, været sammen med Dagmar igen og taget outfitbilleder, som egentlig aldrig er kommet på bloggen...
Det var mange parenteser, ha! Kys

3 comments:

  1. Fine billeder, du er virkelig smuk!:-)
    Din blog er bare sååå skøn, elsker at følge dig!

    Knus Maria
    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.dk/

    - Kig hellere end gerne fordi, hvis du har lyst:-)

    ReplyDelete
  2. lovely pictures :)

    ReplyDelete