18 December 2011

December



Hey! Ej, hvor er det lang tid siden efterhånden, at jeg har blogget... eller det er kun fire dage siden, men det føles som længere tid, fordi jeg engang næsten bloggede hver dag. Det er altså ikke lysten der mangler - jeg har simpelthen bare så meget at se til lige nu. Julegaveindkøb, skole (har stadig ikke fået ferie!), arbejde og så alle julens arrangementer. Men her får I lige et par billeder, af et utrolig sødt julelys (kalenderlys er det vel ikke, når der ikke er tal på?), som vi har fået af vores naboer fra Sverige. I må have det godt, og nyde jeres ferie, hvis I har fået det! Kys

4 comments:

  1. Sikke en fin blog du har! :-) Ville blive glad, hvis du ville kigge forbi min! Kh Emilie / www.mylifeinekko.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Virkelig fed blog du har! Måske vi skulle følge hinanden?
    - Laura
    www.laura-minverden.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. nice blog du har tror jeg begynder at følge den. :) Alberte:-D

    ReplyDelete
  4. Det er virkelig fint og hyggeligt det julelys! (:

    ReplyDelete