1 September 2011

Outfit


Jakke - Vero Moda      Bluse - Gestuz      Taske - Provider      Sko - Min vendindes (ved faktisk ikke hvor de er fra..)

Hey, idag var jeg på Strøget med min veninde, Sarah. Vi skulle lige bytte nogle ting, og ville også gerne se hvad der skete i den nye Samsøe&Samsøe butik, der er åbnet i Illum. Desværre kom vi lige før det rigtigt startede, og skulle skynde os videre, så vi oplevede ikke det helt store, men vi tager nok derind igen imorgen. Håber I har det godt, og nyder efterårets første dag (!!) Kys    

5 comments:

  1. Sød stil og sød blog. Du er køn :)

    Tænkte på om vi kunne følge hinanden? Jeg følger hvertfald din nu, det kunne være nice hvis du ville gøre det samme på min :)

    XOXO Ms. Haute Couture

    http://sofashion-like.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Søde søde Laura. Du har bare den mest fantastiske stil! Har nu været "follower" i næsten 2 måneder! Og jeg elsker simpelt hen din blog!

    Kys kys Emma

    ReplyDelete
  3. Tusinde tusinde tak! Sådan en kommentar betyder virkelig meget, det kan nemt lyde lidt overfladisk at sige, men jeg mener det virkelig! Kys <3

    ReplyDelete