19 September 2011

London outfit #1


Blazer - Only      Bluse - Upper West      Bukser - Gina Tricot      Taske - Povider      Sko - Converse

Så kom jeg hjem fra en FANTASTISK tur til London. Det har virkelig, virkelig, virkelig været fedt! Jeg blev faktisk helt ked af det da jeg skulle hjem, men nu er jeg her og er klar til at blogge en helt masse. 
Her er mit outfit fra den første rigtige dag derovre (fredag). Jeg lover, at der selvfølgelig vil komme en masse indlæg om de forskellige (mange) ting jeg har købt. Kys

2 comments:

  1. Du er så smuk. Og det er så fedt, at du har været i London! Vil snart derhen igen.

    xx,
    Mikaela

    Framboise Fashion

    ReplyDelete
  2. Hvor er de outfit flotte! Jeg savner London, det er jo en fantastisk by ;-)

    Londonscherryberry.blogspot.com

    ReplyDelete