31 August 2011

Outfit



Cardigan - Zara     Bluse - Won Hundred     Taske - Provider     Sko - New Balance

Hey, her er nogle billeder af dagens outfit. Det er min dejlige veninde, Sarah, der har taget dem - hende skal jeg også over og sove hos i aften, efter jeg har været til kor. Blusen er den, jeg fik i fødselsdagsgave for lidt tid siden.. den er måske lidt svær at se, men jeg skal nok prøve at vise den bedre en dag. I morgen er der fest for udskolingen på skolen, så jeg skal først møde kl. 17, hvilket er ret lækkert! 

5 comments:

  1. Er vild med dine sko! :-) i øvrigt en rigtig fin blog du har :-)

    xxHelene

    ReplyDelete
  2. Du har en helt vild flot blog!
    Du tager smukke billeder :) Vil du tjekke min?
    youareweard.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. fede sko! Hvor er de købt? Synes farvekombinationen er vildt cool!

    ReplyDelete