8 August 2011

15th birthday








Som sagt havde jeg fødselsdag mens jeg var i Sverige, og her kan I se lidt billeder fra dagen - det sidste billede er goft nok fra dagen efter, hvor jeg holdt fødselsdag med min mor og min familie på den side. Jeg skulle arbejde dagen efter min fødselsdag, så jeg tog hjem fra Sverige, og så passede det jo lige med at jeg kunne sove hos min mor dér, og så tage tilbage dagen efter. Jeg havde en rigtig hyggelig dag, med dejligt vejr og dejlige mennesker. Der skete også noget lidt sjovt - lige pludselig kunne jeg høre nogen synge, og så så jeg, at vores naboer oppe i Sverige kom ind igennem hækken med en kage, som de havde bagt til mig.. helt vildt sødt (det er chokoladekagen med hjertet). Jeg fik også en masse dejlige gaver - Old School Vans, højhælede sandaler fra Billi Bi, shoppetur på 300 kr., "Black Swan", O.P.I. neglelak, halskæde fra Margit Brandt, gavekort til Paradis Is og Panduro. 
Schön! Kys

No comments:

Post a Comment