11 April 2011

20 dages blog challenge

I make this blog-challenge-post in Danish, but the posts from the challenge will be in both languages... Love, Laura ♥

Hey!
Jeg har besluttet at lave en 20 dages blog challenge, så der kommer lidt spænding, eller hvad man kan kalde det, her på bloggen. Enjoy!
Love, Laura ♥
Ps.. Selvom jeg laver denne blog challenge, vil der højst sandsynligt også komme de "normale" indlæg ind i mellem!


Dag 1
Dagens outfit

Dag 2
Seneste køb

Dag 3
Et screenshot af mit skrivebord på min computer
Dag 4
Den sidste film jeg så i biografen og en anmeldelse af den

Dag 5
Mit senste køb fra Asos.com
Dag 6
Det sidste jeg spiste/drak

Dag 7
Min yndlings model

Dag 8
"What's in my bag"

Dag 9
Et billede af mig selv

Dag 10
En hjemmeside jeg jævnligt bruger

Dag 11
Et billede af mig fra børnehaveklassen

Dag 12
En sang jeg gerne hører flere gange om dagen

Dag 13
Mit celebrity crush

Dag 14
Hverdags make-up

Dag 15
10 tilfældige fact om mig selv

Dag 16
En musikvideo jeg specielt godt kan lide

Dag 17
10 billeder jeg synes er fede

Dag 18
Et billede af mig selv fra idag

Dag 19
Et DIY projekt

Dag 20
3 summer-must-haves


No comments:

Post a Comment