25 March 2011

New in: SHOES!

Hey!
Som jeg fortalte jer igår, har jeg købt nye sko. Jeg er mega glad for dem, og har specielt været det her de sidste par dage hvor vi har haft helt op til 15° varme. Det har virkelig været skønt, og man kommer da helt i sommersteming..
Jeg vil lige pointere at billederne er en lille smule misvisende, da jeg personligt synes, at skoene ser en del anderledes ud når de sidder på foden.

Mærke: Dixie
Pris: Sat ned til 100 kr. i Message

Hvad synes I om dem?
Kys, L

Ps. I skal nok snart få et outfit-post at se, hvor jeg har dem på!

I've just bought these shoes. What do you think about them?

4 comments:

  1. sikke en fin blog :)) !
    elsker skoene, de minder lidt om dem man kan købe i h&m bare i brune :))

    xo
    http://tinemarli.blogspot.dk

    ReplyDelete
  2. Tak! Tjah.. bare lidt anderledes materiale...

    x

    ReplyDelete
  3. DE ER SÅ FLOTTE LAURA, det var godt du købte dem <3

    http://dagmarelines.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Thanks! Er også herre glad for dem<3

    ReplyDelete