30 March 2011

Dagens køb

Hejsa allesammen :-)

Ved ikke hvorfor, men jeg er bare i vildt godt humør idag! Godt nok har jeg mega travlt, idet jeg skal til kor fra 17-21 (!) og også har lektier for og sådan, men alligevel er jeg bare glad, haha :-)
Derfor måtte jeg da også købe en lille gave til mig selv i dag - og det blev så månedens numre af Sirene og Elle. Lovely!

Da kom hjem, begyndte jeg at skimme Elle ok hurtigt, inden jeg skulle lave mine (utroligt kedelige matematik-) lektier. Og hvad ser jeg dér? En del billeder, som var virkelig slørrede.. det ligner da ikke Elle! Men never mind! Bladet er som sædvanligt skønno.

Hav en dejlig dag!
Kys

I've just bought these two magazines. Lovely :-)


4 comments:

  1. Hey! fin blog :) Kig forbi min blog frillersworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tak! Yes - smutter lige forbi :-)

    kys<3

    ReplyDelete
  3. Elle er så irriterende i dette nummer! Hvorfor laver de bryllupstema? Jeg forstår det ikke:) forresten super lækkert med gratis kaffe. det er altid godt!

    www.so-many-shades-of-white.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja, bryllupstema wtf?! Det er sikkert pga. det der kongelige bryllup i England..

    Men ja, gratis kaffe er luxus :)

    kys

    ReplyDelete